maanantai 10. huhtikuuta 2017

Tiimipäivä

FEBCin kansainvälinen konferenssi on ohi, mutta minulla jatkuu täällä työt tiimitapaamisen merkeissä. Kuulun FEBCin kansainväliseen palvelutiimiin (International Service Team, IST). Meitä on kaikkiaan 12 kuten opetuslapsia ainakin. Aviopareja on kolme. Useimmat miehet ovat insinöörejä ja naiset taloudenhoitajia tai sihteerietä. Minulla on vielä alatiimi, PAR, joka keskittyy sisällöntuottamiseen, yleisöihin ja tutkimukseen. Minun tiimissäni on neljä henkilöä, joista Bob vastaa sisältöpuolesta, Guy datasysteemeistä, Jeffrey videomarkkinoinnista ja minä yleisöistä ja tutkimuksesta.

FEBCin Soulin radioaseman kokouskerroksesta, joka on asemarakennuksen 7. kerroksessa, on hulppeat näköalat ympäristöön. Rakennus on aivan lähellä yliopistoa, ja siispä kadulla vilisee nuorta opiskelijaporukkaa, ja rakennusta vastapäätä on sokkeloinen katuverkosto täynnä kaikenlaisia ruokapaikkoja. Miten erinomainen sijainti nuorten saavuttamiseen!

Korealaisten kanssa varsinkin huomaan sen että englanti ei ole se kieli millä kommunikoida edes nuorten kanssa. Tänään eksyin juoksulenkillä katujen sokkeloissa. Onneksi muistin osoitteeni mistä olin tullut. Pysäytin ohikulkevan nuoren naisen ja kysyin englanniksi missä Wausan-ro 20 on. Hän ei tajunnut mitä tarkoitin ennen kuin kirjoitin sanan. Sitten hän korean aakkosillaan löysi paikan kartalta ja näytti sijainnin. Olin vain muutaman korttelin päässä kotoa. :-)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti